من يه جا هستم كه send و receive با ديش اينترنت هست ، با IDM كار ميكنم ولي ورژن قديميشه.
دیش که فقط Receive داره! (البته اگر منظورت دیش ماهواره باشه و استفادت اینترنت ماهواره ای باشه!)

واقعاً راضي هستم خيلي قدرتمنده . شنيدم خيلي از نرم افزارهاي Download مثل intenrnet accelatore و... تحت پوشش IDM هستند !
نه من اینی که گفتی رو تا به حال نشنیدم برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید

نکته کنکوری که یادم رفت اول بگم: IDM با سیستم رپیدباز زیاد جور نیست ولی Flashget جوره جوره
اگر منظورت سایت Rapidbaz.Com هست باید بگم اون تا به حال ندیدم با دانلود منجری مشکل داشته باشه فقط بعضی وقت ها ترافیک سایت بالاست و دانلود ازش خیلی سخته برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
بیش تر هدف تاپیک مقایسه امکانات دانلود منجر هاست وگرنه از نظر سرعت دانلود من هیچ فرقی بین مثلا Orbit و IDM و DAP و FDM و Flashget و .... ندیدم برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید