Ali جان برنامه رايگان خوبه . بايد ديد سرعتش نسبت به FDM چطوره
من يه جا هستم كه send و receive با ديش اينترنت هست ، با IDM كار ميكنم ولي ورژن قديميشه.
واقعاً راضي هستم خيلي قدرتمنده . شنيدم خيلي از نرم افزارهاي Download مثل intenrnet accelatore و... تحت پوشش IDM هستند !






پاسخ با نقل قول
Bookmarks