اون كانكتورها مهم نيستند كه يه پاور بايد حتما داشته باشه يا نه مهم اينه كه پاور بتونه رو خط 12 ولت آمپر مورد نياز رو تامين كنهبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط vandelin برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
خود سايت سازنده هم هميشه ولتاژ بالائي رو پيشنهاد ميكنه
مثلا ATI هم واسه 4770 ( كه 80 وات مصرف ميكنه ) گفته پاور 450 همچنين واسه 4850 هم گفته 450
آيا اين دو يه اندازه مصرف ميكنند؟
اگر واسه شما 400 در آمده حتما يه جائي اشتباه كرديد. من حساب كردم 294 شد. در ضمن من نگفتم 430 وات با احتساب اوركلاك كافيه. 430 وات با احتساب اوركلاك كم هست.






پاسخ با نقل قول
Bookmarks