البته من که آورکلاک بلد نیستم فکر نکنم بدون تجهیزات لازم هم بشه اورکلاک کرد.برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط viper95 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
ساده ترین و کم قیمت ترین 760 در ایران الان چه قیمتی داره؟(منظورم از ساده بودن بی کیفیتی یا بد بودن برند نیست بلکه منظورم اینه که شرکت سازنده بدون قابلیت هایی برای آورکلاک شدن کارتشو داده باشه بیرون)






پاسخ با نقل قول
Bookmarks