اگر کمی بیشتر خرج کنید nvidia gtx 760 hawk رو از برند msi تهیه کنید .

این کارت بسیار بسیار عالی است .

در ضمن این کارت برای اورکلاک هم مناسب است و خنک کننده ای عالی دارد .


لینک بررسی کامل این کارت در سایت شهر سخت افزار .


فکر کنم 920 هزار تومن باشه اگر اشتباه کنم , که اختلاف کمی با 7850 داره اما قوی تره .
البته من که آورکلاک بلد نیستم فکر نکنم بدون تجهیزات لازم هم بشه اورکلاک کرد.
ساده ترین و کم قیمت ترین 760 در ایران الان چه قیمتی داره؟(منظورم از ساده بودن بی کیفیتی یا بد بودن برند نیست بلکه منظورم اینه که شرکت سازنده بدون قابلیت هایی برای آورکلاک شدن کارتشو داده باشه بیرون)