شهریار جان شاید برای شما در حالت اورکلاک مقایسه کردن مسخره باشه ولی برای من از همه چیز مهم تر مقایسه اورکلاک هر محصول با یکدیگر هست !!!
وقتی از محصول Default شرکت سازنده استفاده نمیکنم پس باید پرفورمنس اورکلاکشون رو مقایسه کنم تا ببینم کدوم با پول مساوی کارایی بیشتری به من میده !
خلاصه نتیجه گیریم این بود که :
کلاک هسته هر چقدر بالا باشه دلیل بر برتری نیست چون یک بازی ای مثل GTA IV وقتی میخواهی تمام جزئیات بازی رو روشن کنی تا با بهترین گرافیک و جزئیات کامل بازی رو پلی کنی نیاز به حداقل 768 مگ رم هست باید کارتی رو انتخاب کنم که رم بیشتری داشته باشه تا بازی ای مثل این جزئیاتش 50% اجرا نشه !!
و مثلا در بازی Assassin's Creed وقتی کارت گرافیک دارای 1 گیگ رم باشه 5 الی 13 فریم افزایش کارایی داره نسبت به مدل 512 مگ اش !
با تشکر از همه ی دوستان برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید






پاسخ با نقل قول
Bookmarks