نه دیگه حسین .. بحثو عوض نکن .
شما گفتی sapphire تا 675 بیشتر نمی رسه , منم بهت نشون دادم که می رسه .
دیگه بحث دور فنو این چیزا نبود.

در ضمن بالابردن دور فن توی اون تست تنها برای این بود که زیر فشار دماش خیلی بالا نره. وگرنه اطمینان داشته باش که با همون دور فن معمولیش هم تا 700 می رسه منتها توی تست بدلیل حرارت بالا احتمال داره هنگ کنه.
تسلیم

حالا چرا گیر دادی به این قضیه که من گفتم تا 675 حالا فرض کن گفتم 700 تو هم تایید کردی حالا باز هر دو مدلی که من اینجا نام بردم بالای 800 میپلکند برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید

فقط من از کیفیت گیگا و بردی که به کار برده در این مدل اطلاعات ندارم که چطوره ! ؟

ولی میدونم که ماتریکس اسوس واقعا یک کارت واسه این کاراست ( اورکلاک ) ولی حیف که 512 هست !

در کل گیگابایت این کارتش خوبه یا نه ؟