تسلیمبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Xtreme برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
حالا چرا گیر دادی به این قضیه که من گفتم تا 675 حالا فرض کن گفتم 700 تو هم تایید کردی حالا باز هر دو مدلی که من اینجا نام بردم بالای 800 میپلکند برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
فقط من از کیفیت گیگا و بردی که به کار برده در این مدل اطلاعات ندارم که چطوره ! ؟
ولی میدونم که ماتریکس اسوس واقعا یک کارت واسه این کاراست ( اورکلاک ) ولی حیف که 512 هست !
در کل گیگابایت این کارتش خوبه یا نه ؟






پاسخ با نقل قول
Bookmarks