با سلام
کاربران, نظرتون درباره این مانیتور چیست: LG 22MP58VQ
به نظرتون از نظر کیفیت, کیفیت نمایش صفحه نمایش و امکانات دیگر, بهتر از مانیتورهای نامبرده شده در تاپیک نیست؟
کاربر شهرسختافزار
با سلام
کاربران, نظرتون درباره این مانیتور چیست: LG 22MP58VQ
به نظرتون از نظر کیفیت, کیفیت نمایش صفحه نمایش و امکانات دیگر, بهتر از مانیتورهای نامبرده شده در تاپیک نیست؟
صدردصد حق باشماست تا وقتی ال جی هست کسی نباید سراغ برند دیگه بره. ولی دوستمون تا 450 بودجه داره و نمی تونه ال جی بخرهبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط taha.h برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
کاربر شهرسختافزار
سلام و از همه دوستان متشکرم
من تونستم بودجم رو افزایش بدم و مانیتور 22MP58VQ را با قیمت 518 هزار تومان خریدم
خیلی دوست داشتم BenQ GW2270 رو بخرم که آقا امید هم گفتند اما پنل 22MP58VQ از نوع ips بود و خیلی ها گفتند ips بخرم
Speed Racer (11-02-18)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks