این سری تو بازار هست و نمایندگی آواژنگ موجود دارند .
*MoJtAbA* (21-06-14), Mahyar.sfi (22-06-14)
کاربر شهرسختافزار
فعلا که پیدا نکردمبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط AMD>INTEL برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
شما بین کارت های بالا چیزی رو پیشنهاد نمیکنی با توجه به اینکه sapphire هم از همین سری هست
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks