بودجه رو به 500 برسون و کارت r7 260x از برند گیگابایت بگیر .
Mahyar.sfi (10-06-14), SajjadKhati (10-06-14)
کاربر شهرسختافزار
حالا شما یخورده مدل رو بیار پایین برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنیدبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط AMD>INTEL برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
در ضمن یک سوال من تاحالا کارت (AMD (ATI نداشتم نسبت به nvidia چطوریاس چه لحاظ قدرت چه رفع باگ درایورهاش
کاربر شهرسختافزار
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Mahyar.sfi برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
چون من هم برای گیم استفاده میکنم هم برای برنامه های 3D
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks