موافـــــــــقم !برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط WORYA_SH برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
به نظر من 6200 را شما اه برد Asus بردارید خوبه ولی در کل از 5500 همشون بهترند ! ( چراکه ایسوس و چند تا برند دیگه باسشون 128 بیت هست ! )
در مورد ATI 9600XT هست به نظر من هم قوی تره به خصوص در اورکلاکینگ خیلی قوی تره !
Texture Memory هم مقدار حافظه ی کارت گرافیک هست که برای کارهای و جاهایی تکستچر هست استفاده میشه ( اگه میخوای تکستچر هم توضیح بدم )
قربانت شهریاربرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید







پاسخ با نقل قول
Bookmarks