در اینکه 6200 از 5500 بهتره شک نکن البته فکر کنم 6200 که تست کردی برد مناسبی نداشته و با اینکه بعضی از محصولات الباترون خیلی خوبه بعضیهاش چرته.

من یه پیشنهاده دیگه براتون دارم و اون اینکه از ati 9600xt استفاده کنید که از این 2 مورد خیلی بهتره تنها برتری که 6200 نسبت به این مدل داره pixelshader3 هستش.
موافـــــــــقم !

به نظر من 6200 را شما اه برد Asus بردارید خوبه ولی در کل از 5500 همشون بهترند ! ( چراکه ایسوس و چند تا برند دیگه باسشون 128 بیت هست ! )


در مورد ATI 9600XT هست به نظر من هم قوی تره به خصوص در اورکلاکینگ خیلی قوی تره !

Texture Memory هم مقدار حافظه ی کارت گرافیک هست که برای کارهای و جاهایی تکستچر هست استفاده میشه ( اگه میخوای تکستچر هم توضیح بدم )

قربانت شهریاربرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید