البته به نظر من اگه دایرکت ایکس برات مهم نیست همون 5500 خوبه.چون 5500 دایرکت ایکس نسخه 8 سا پورت می کنه 6200 نسخه 9.البته نا گفته نمونه 6200 یک کم ضیف هست چون ان وی دا گرافیک های با فرکانس پائین مثلا 6200 رو در قیمت های پائین درست می کنه برای اون افرادی که نمی خوان پول بیشتر به گرا فیهای با لا بدن مثل gtو gtx. البته مدیران سایت و اسا تید فن می تونن بیشتر کمک کنن.با سپاس






پاسخ با نقل قول

Bookmarks