باز هم ممنون بابت اطلاعات ... احتمالا من باید صبر کنم تا کارت های 5830 بیاد و فکر میکنم با توجه به قدرت خوب این کارت ها و قیمتشون بشه پرفرمنسی بالا در قیمتی خوب ازشون گرفت ...
باز هم ممنون بابت اطلاعات ... احتمالا من باید صبر کنم تا کارت های 5830 بیاد و فکر میکنم با توجه به قدرت خوب این کارت ها و قیمتشون بشه پرفرمنسی بالا در قیمتی خوب ازشون گرفت ...
فکر نمیکنم این کارت (5830) ارزش صبر کردن رو داشته باشه برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنیدبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Khornaf برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
http://www.bit-tech.net/hardware/gra...0-1gb-review/6
حرف حساب جواب نداره برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید با این لینکی که شما گذاشتین کلا نظرم در مورد 5830 عوض کرد برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنیدبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط nima_hl برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
و برگشتم رو یکی از نظرات شما و سایر اساتید که کراسفار 5770 جواب گوی بساری از game ها و کارهای دیگرو تا مدتها میدهبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
ripek (28-02-10)
کاربر شهرسختافزار
قیمت 5830 قطعا افت زیادی داره و این قیمت اولیه قیمت کاذبی وقتی به قیمت واقعی رسید باید مقایسه اش کرد من فکر می کنم خیلی زود وقتی وروردش به بازار ایران تثبیت شد افت قیمت پیدا می کنه و در حد 240 تا 250 هزار تومان میشه
آخرین ویرایش توسط hapalii در تاریخ 28-02-10 انجام شده است
هپلی جانبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط hapalii برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
اگر اون لینکی که بالا دادم نگاه کنی بنظرم نظرت راجع به این کارت عوض بشه چون آنچنان آش دهن سوزی هم نیست برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
امیدوارم سری nvidia هر چه زودتر به بازار بیاد تا قیمتها افت اساسی بکنه برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
SSA Leopard
همون جوري كه عرض كردم در پست 8 كراسفاير 5770 بي نظيره با توجه به p/p
و اقا نيما هم به اين موضوع در پست 18 اشاره كردن
خیرا چندتا سیستم با کراسفایر 5770 بستم و کراسفایر 5850 رو هم تست کردم
۲ تا نکته برام جالب بود که اینجا میگم شاید به دردت بخوره
۱- کراسفایر در کارتهای سری 5 به صورت چشمگیری پیشرفت داشته طوری که ۲ تا 5770 در برخی از تستها مثل unigin heaven از یدونه 5970 هم بهتر عمل میکنه ( گمان میکنم سیستم بهینه شده کاتالیست داره از باند استفاده شده توسط ۲ کارت به بهترین نحو استفاده میکنه )
۲- تفاوت کراسفایر 2 عدد 5770 با 2 عدد 5850 در بازیهای فعلی محسوس نیست
توضیح اینکه چشم انسان در بهترین حالت قادرِ 25 تا 30 فریم در ثانیه رو تشخیص بده و عملا تشخیص تفاوت 60fps با 90fps برای مغز انسان غیر ممکنه
اگر این گرافیکها رو برای بازی میخوای هزینه اضافه نکن چون بنظر میاد ماکزیمم ۲ تا 5770 یا یدونه 5870 در حال حاضر تقریبا آخرِ گرافیک باشه برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
وبايد بگم 3 تا 5770 از يه 5970 سريع تره
کاربر شهرسختافزار
lorn عزیز سخت در اشتباه هستید عزیز!!!!!!
امروز یه سری به GURU3D زدم از تعجب فکر شاخ دراوردم !!!!!
2 تا5770 تقریبا برابر است با 4870x2 اما 3 تاش .........
خودت تست رو که میذارم نگاه کن متوجه میشی!
http://www.guru3d.com/article/radeon...-review-test/9
لینک زیر رو دقت کنید!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
JOKER2227 (28-03-10)
اینجاست که واقعا باید گفت OOOOOps
کاربر شهرسختافزار
چطوره به اين يكي صفحه اش هم يه نگاهي بندازيدبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
http://www.guru3d.com/article/radeon...-review-test/5
کاربر شهرسختافزار
جدی؟ پس چرا بقیه ی صفحه هاشو نگاه نکردی؟
پس بذار من که کلشو نگاه کردم بهت بگم. از مجموع 9 تا تست که شامل wntage هم میشد 4 تا ی اولی به نفع crossfirex 3 way بود اما بقیش همش به نفع crossfirex بودبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
خوشحال نیستمابرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
اما خب نتیجه میگیریم که 2 تاییش بهتره ولی حیف ....که تو سنگینترین تست که کرایسیس هست خیلی 3 تایی
ضعیف عمل کردهبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
و همین طور در 3DMARKWANTAGE برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks