دوستان متاسفانه t220p در حال حاضر در بازار موجود نیست.تمام تهران رو زنگیدم پرسیدم.w2261 v رو بگیرم خوبه؟یا چیزه دیگه ای مد نظر دارید
کاربر شهرسختافزار
دوستان متاسفانه t220p در حال حاضر در بازار موجود نیست.تمام تهران رو زنگیدم پرسیدم.w2261 v رو بگیرم خوبه؟یا چیزه دیگه ای مد نظر دارید
آخرین ویرایش توسط behnam_sr66 در تاریخ 11-08-09 انجام شده است
کاربر شهرسختافزار
سامسونگ به ایران مانیتور نداده همچنین ال جی هم محصولاتی که به صورت وارداتی بود شامل همچین مشکلی شده و البه که تعرفه ی واسداتشون ظاهراً رفته بالا که تا اون جایی که من می دونم 2% افزایش قیمت داشته مایتورها یی مثل همین 2261...مایتوری که به نظرم حتی گرون شدش هم به نسبت قیمتش می صرفه حتی من به نظر شخصیم غیر از T220 که ندیدمش اما به استناد مشاهدات دوستان دیگه بعد از اون می ارزه و خوبه...در مورد سامسونگ هم بگم که مخصوصاً این مدل این جوری نیست که نباشه اون طوری که من شنیدم از فروشنده ای!!!می گفت دست نگه داشتن تو بازار تا مشخص بشه که چند بدن ارزون می شه گرون می مونه و این بحثا والا وجود داره اما نمی فروشنش اگرم بفروشن قیمتش باید خیلی بالا باشه...به نظرم در آخر 2261 خوبهبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط behnam_sr66 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
دست مزن!چشم ببستم دو دست راه مرو!چشم دو پایم شکست
حرف نزن!قطع نمودم سخن نطق مکن!چشم ببستم دهن
هیچ نفهم!!!این سخن عنوان مکن خواهش نافهمی انسان مکن
لال شوم!کور شوم!کر شوم!!! لیک محال است که من خر شوم!!!
behnam_sr66 (11-08-09), murizaki_2000 (11-08-09)
کاربر شهرسختافزار
دوستان نظرتون در رابطه با LG 2284F
]چیه.
سوال بعدیم اینه که آیا کابل دیجیتال یا آنالوک مانیتور از نظر کیفیت فرق دارند.
با تشکر
کاربر شهرسختافزار
کاربریتون چیه؟؟؟مانیتور رو برای چی می خواهید...در کل مانیتور خوبیه!!!البته قیمتش همچین خوب نیست...در مورد آنالوگ یا دیجیتال اصولاً دیجیتال کیفیت تصویر بالاتری رو به نمایش می ذاره(DVI و HDMI)و این مسلماً تو تصاویر دیجیتالی مشخص تر خواهد بود مثل فیلم هایی با رزولوشن فول اچ دی یا بازی ها...برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنیدبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط behnam_sr66 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
دست مزن!چشم ببستم دو دست راه مرو!چشم دو پایم شکست
حرف نزن!قطع نمودم سخن نطق مکن!چشم ببستم دهن
هیچ نفهم!!!این سخن عنوان مکن خواهش نافهمی انسان مکن
لال شوم!کور شوم!کر شوم!!! لیک محال است که من خر شوم!!!
behnam_sr66 (14-09-09)
سلام دوست من اگه میخای مانیتور بخری اول یک سری به نمایندگی های کرسی رایانه بزن و این مانیتور اچ پی رو ببین . بعد برو خریدت رو انجام بده .
در ضمن گارانتی این مانیتور به این صورته که 5 روز گارانتی استرداد وجه ، 1 سال گارانتی تعویض فکر کنم حتی با یک پیکسل سوخته و خدمات پس از فروش مادام العمر
به نظر من که هم کیفیت مانیتورش واقعا عالیه و هم گارانتیش
behnam_sr66 (14-09-09)
کاربر شهرسختافزار
این مانیتوری که دوستمون معرفی کردن رو من هم تأیید می کنم خیلی زیاد...از نظر ظاهرا قابل قیاس با مانیتورهایی با این رزولوشن نیست...تأکیدم برای این رزولوشن اینه که 2284 همی ماکزیمم رزولوشنی رو دار که اینم داره اما اگر بخواید رزولوشن بالاتر بگیرید خوب دیگه نمی شه روش حساب کرد اما در قیاس با 2284 بگیم حرفی توش نیست بهترهبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
دست مزن!چشم ببستم دو دست راه مرو!چشم دو پایم شکست
حرف نزن!قطع نمودم سخن نطق مکن!چشم ببستم دهن
هیچ نفهم!!!این سخن عنوان مکن خواهش نافهمی انسان مکن
لال شوم!کور شوم!کر شوم!!! لیک محال است که من خر شوم!!!
behnam_sr66 (14-09-09), faramarzd (11-10-09)
کاربر شهرسختافزار
من میخواستم ف220 بگیرم اما هر چی گشتم پیدا نشد مجبور شدم اینو بگیرم ولی مانیتور خوبی هست.
کاربر شهرسختافزار
مبارك باشه. اينم عالي است
behnam_sr66 (16-09-09)
کاربر شهرسختافزار
سلام دوستان
تویه شهر ماه چند هفته پیش که رفتم دو سری 2261 و 2284 ال جی رو داشت
که اولی 260 بود و دومی 279 تومان
من ببین این دوتا موندم
راستش یه مانیتوری می خوام که تا چندیدن سال عوضش نکنم ( مثل همین مانیتور فلت که داشتم)
حالا 2261 داریه hdmi و فول اچ دی هستش و کنتراست 20.000 و 21.5 اینچ
و 2284 داریه 30.000 کنتراست و 22 اینچ هستش
من از چند نفر که با 2261 کار می کردن شنیدم که برای ویندوز ایکسپی خوب نیست
و برای ویندوز اکسپی 2284 بهتر هستش
و از اونجایی که من با اکسپی کار می کنم و با ویستا و سون کار نمی کنم و حوصله اش رو ندارم ...
به نظر شما کدوم رو بگیرم
ویک سوال اخر فرق دو مانیتور بالا با سری 2207 اچ پی چقدر هستش ؟؟؟؟؟؟
سلام دوست عزیز من نظرم اینه که مدل 2207 HDMI رو بگیرین ضرر نمیکنین این مدل دارای کانتراست واقعی 1.2000 هستش که واقعا بی نظیره اگه توجه کنین در مانیتور های هم رده مثل سامسونگ و ال جی حداکثر کانتراست واقعی 1.800 و یا حداکثر 1.1200 هست و گول این کانتراست های فرعی 1.50000 رو نخورینبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط sinaset برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
راستش من خودم یک مدل 2207 HDMI دارم واقعا دارم ازش لذت میبرم
faramarzd (11-10-09)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks