میشه بگید کی همچین حرفی زده ...برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط 00110 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
اصلا ساختار HT و FSB از اساس فرق میکنه ...
ضمنا این که میگن 2000 MT/s باید توجه داشت که در حالت دابل هست ( یعنی همون Duoble Data Rate) وگرنه اصلش (Real) هزار مگاترنسفر بر ثانیه است ...
سپاس







پاسخ با نقل قول
Bookmarks