درسته كه معماريهاشون با هم فرق ميكنه ولي من نظرم رو گفتم.منم يه جا خوندم كه دو هستهاي هاي 45 نانومتري از 4 هستهاي تو بعضي از كارهاي مخصوصا بازي سريعتر عمل كرده است.
درسته كه معماريهاشون با هم فرق ميكنه ولي من نظرم رو گفتم.منم يه جا خوندم كه دو هستهاي هاي 45 نانومتري از 4 هستهاي تو بعضي از كارهاي مخصوصا بازي سريعتر عمل كرده است.
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks