به شما گفتم تاپیک جدید ایجاد کنید .برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط yure برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
مشکل شما سخت افزاری هست . باید توسط تعمیرکار درست بشه . ایراد در مدار i/o و از مشکلات شایع بردهای قدیمی ایسوس است .






پاسخ با نقل قول

Bookmarks