برنامه asus update رو نصب کنید و باهاش اپدیت کنید .
mahdishata (07-02-15)
کاربر شهرسختافزار
سلام
باز هم جواب نداد.usb device not recognized
برای من سیستم متوجه میشه که یو اس بی وصله ولی این ارور usb device not recognized رو میده.
شما مشخصات سیستم رو دقیق بنویسید . چون کیبرد و موس usb رو میشناسه . احتمالا پاورت مشکل دارهبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط mahdishata برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
mahdishata (08-02-15)
کاربر شهرسختافزار
بله سالم هستن.چهارتا یو اس بی دیگه هم اضافه کردم همین مشکلو دارن.تو بایوس میزنه موس و کیبرد یو اس بی اضافه شده ولی نمیزنه فلش یو اس بی وصله.برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط M3RS4D 50062 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط AMD>INTEL برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
هارد 80 مکستور ساتا
سی پی یو 1.6 سلرون /3.2 پنتیوم
مین برد p5kpl amse
پاور هم 330 گرین + 300 گرین +380 گرین/ هر سه تا رو تست کردم.
چهارتا فلش یو اس بی که رو سیستم های دیگه سریع جواب میده هم تست کردم.
سوکت ها سالمه؟
mahdishata (08-02-15)
دوستان که با مشکل نشناختن کامل USB مشکل دارن.
تقریبا میشه گفت 100% به بخش برق سیستم مربوط میشه
منم با جست و جویی که تو فروم های دیگه داشتم اکثر مشکلاتشون نوسان و کمبود برق تامینی برای دستگاه USB بوده.
پس حتما طبق آقا امید : 1. از پاور مناسب استفاده کنید. 2. پاور با وات کافی حساب کنید و اگرم نمیدونید مشخصات سیستم رو تو محاسبه گر گرین وارد کنید و مقدار وات احتیاج به سیستمتون رو بدست بیارید.
نرم افزار آنلاین محاسبه توان مصرفی کامپیوتر
AMD>INTEL (08-02-15), mahdishata (08-02-15)
کاربر شهرسختافزار
سلام
مادربورد ASUS P5KPL-AM
کیبورد ps2 در بایوس کار نمیکنه اما در ویندوز 7 بخوبی کار میکنه خواستم بایوس رو اپدیت کنم اما کیبورد جواب نمیده
کیبورد یو اس بی هم نمیتونم استفاه کنم چون مثله اینکه تنظیمات پیش فرض بایوس برای کیبورد یو اس بی غیر فعال هست.
تمام موارد کلیر سی ماس و درآوردن باتری را هم انجام دادم اما به محض اینکه با کلید F1 وارد ستاپ بایوس میشم کیبورد از کار میوفته!
لطفا راهنمایی کنید
آخرین ویرایش توسط peymanmst در تاریخ 07-12-15 انجام شده است
سوال خودتون رو در تاپیک دیگر کاربران مطرح نکنید . برای مشکل خودتون تاپیک بزنید .برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط peymanmst برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks