همه مراحل که میگین رو انجام دادم دوست من مشکل من اینه وقتی که سیستم رو روشن میکنم آرم میاد بالا ولی بعد تو همون حالت میمومنه باید بh f10 بوت کرد
کاربر شهرسختافزار
همه مراحل که میگین رو انجام دادم دوست من مشکل من اینه وقتی که سیستم رو روشن میکنم آرم میاد بالا ولی بعد تو همون حالت میمومنه باید بh f10 بوت کرد
*MoJtAbA* (22-01-14)
کاربر شهرسختافزار
نه دوست من هم هارم هم cd رو مشناسه در واقع ما خواستشم ویندوز اورجینال رو بیاری بالا ریکاوری کنیم f4 رو زدیم که گندکاری اومد الان هم هارد سالم هم cd فقی به صورت مستقیم وارد مسیر بوت دستگاه نمیشه من هارد رو اولویت اول بوت کردم که مستقیم یا روشن شدن بره به هارد و ویندوز اما به نمایش ارم هارد وامیسته حتی اطلاعات اولیه رو نشون نمیده
دوست عزیزم با یک تبدیل به یک سیسنم دیگه وصل کنید .بعد با برنامه low leve format هارد رو فرمت کنید .برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط ordebehesht برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks