از دید شخصیم تنها منبعی که میتونه اسم و طبقه بندی پردازنده های جدید را مشخص کنه خود اینتله
طبق تجربیات قبلی این دسته بندی بیشتر از اینکه ارتباطی با مسائل علمی که شما بزرگواران فرمودید داشته باشه به وضعیت بازار مربوطه ( امروز اعلام میکنه نسل سوم موقع عرضه یک مرتبه میشه نسل هشتم برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید )
برای مثال اگر اینتل ببینه که فروش SB هنوز خوبه و بازار هنوز تشنه اونه پردازنده های بعدی را به عنوان نسل دوم معرفی میکنه و در کنار SB پردازنده های Ivy را به بازار میده
ولی اگر amd بتونه با بلدوزر بخشی از بازار را به دست بگیره ، اینتل برای حمله میاد Ivy را به عنوان نسل جدید ( سوم ) تبلیغ میکنه
پیشنهاد میکنم شما بزرگواران با این بار معلومات عالی ، به جای بحث در مورد نسل پردازنده ها ، به مسائل پایه دیگه بپردازید که ما هم بتونیم از دانشتون استفاده بیشتری کنیمبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید






پاسخ با نقل قول
Bookmarks