سلام ..
من با پیشنهاد شما موافقم. یعنی روز پنج شنبه بعد از ظهر و یا جمعه که البته خودم ترجیح میدم پنج شنبه باشه .
اگر شما با این زمان موافقید اعلام کنید که بقیه دوستان هم اعلام آمادگی کنن .

ممنون
اوکی همین پنج شنبه که فکر نکنم بشه چون فرداست و همانگی یه مقدار سخته هفته اینده باشه فکر بهتره . البته باز هم تصمیم گیرنده نهایی خودتون . تا هفته دیگه سایر دوستان هم با خبر میشن و میتونن بیا ن . نظر شما چیه ؟