سلام ..
اگر خودتون راضی هستید که عالیه .
فقط چند مورد لازم هست :
1. اینکه تست و روال تست چطوری باید باشه ؟ آیا اوورکلاک هم می خواید باشه ؟
2. کولینگ خوب برای سیستم دارید یا اونو تهیه کنیم ؟
فعلا همینا به ذهنم رسیده ..
ممنون
پی نو شت : مدل دقیق مادربورد را هم بگید لطفا ..
ممنون






پاسخ با نقل قول


Bookmarks