درود به همه دوستان خوبم
اصلا موردی نداره و یه قراری میزاریم و یک ساعتی رو مشخص میکنیم و دوستان در یک زمان مشخص در اینجا ملاقات میکنیم و هم فال و هم تماشا و هم یک اشنایی دوباره از نزدیکه .
من از مدیران سایت هم میخوام که اگر افتخار بدن ممنون میشم . ما اصلا این کار تست رو فقط میسپریم به پای دوستان فروم PCnetwork و ما اینجا مهمانیم






پاسخ با نقل قول

Bookmarks