مبارک باشه دوست عزیز... برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
البته من هنوز پیش اساتید شاگردی بیش نیستم ولی علاقه زیادی به تست این Core i7 از نزدیک دارم...
حیف که تهران نیستم وگرنه در اولین فرصت یه قراری می ذاشتیم...برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
از دوستانی که فکر می کنم تهران هستند آقا آرمان عزیز, آقا پیام عزیز و آقا شایان عزیز می تونن کمکتون کنند ...
موفق باشید... برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید






پاسخ با نقل قول
Bookmarks