اخرین نسخه بایاس GIGAbayte GA-8I848P رو میخواستم عزیزان پیشاپیش ممنون
کاربر شهرسختافزار
اخرین نسخه بایاس GIGAbayte GA-8I848P رو میخواستم عزیزان پیشاپیش ممنون
کاربر شهرسختافزار
این فایلو دانلود کنین و در برنامه bios@ لود کنین.برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط mi_4 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
http://download.gigabyte.asia/FileLi..._8i848p_f8.exe
کاربر شهرسختافزار
با سلام
مين من بايوستارa770e ver6.4 هستش و بايوسشو آپديت کردم امّا سيستم بالا نمياد و پيقام cmos setting wrong
ميده
وقتی وارد ست آپ ميشم و تنظيماتشو دستکاری ميکنم
سيستم بالا مياد اما بعد از ری استارت
دوباره به همون مشکل بر ميخوره
حتّی بايوس رو به ورژن قديمی بر گردوندم
امّا بازم ایراد باقيه
گاهی هم پيغام ميده bio unlocking failed
لطفا راهنمايی کنيد
مرسی
کاربر شهرسختافزار
با سلام
عکسهای مربوط به مقاله آپ دیت بایوس ، صفحه 9 (مادر بوردهای ام اس آی) قابل دیدن نیستند ، با چندین مرورگر امتحان کردم ولی در حین بارگیری صفحه ؛ عکسها به صورت مستطیلهای سفید رنگ هستند و پس از بارگیری کامل صفحه دیگر قابل رویت نیستند .
خواهش میکنم به این مسئله رسیدگی بفرمائید .
کاربر شهرسختافزار
سلام
من بایوس مادربوردم رو آپدیت کردم با نرم افزار تحت ویندوز ولی حالا دیگه ویندوزم بالا نمیاد!
لطفآ راهنماییم کنید باید چه کار بکنم!؟
مدل مینبورد من = Giga GA-8ID533
کاربر شهرسختافزار
منم دقیقا به همین مشکل خوردم.برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط LIO11 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
البته مادربورد من msi p45 platinium هست و با لایو آپدیت خود سایت ام اس آی اینکارو کردم که متاسفانه دوستان میگن بایوست پریده!!!
نمیدونم چکار باید کرد و کجا باید ببرم و اصلا چقدر هزینه داره؟؟
ممنون میشم راهنمایی کنید
کاربر شهرسختافزار
با سلام و تشکر در قسمت آموزش آپدیت بایوس msi هیچکدوم از شکلها باز نمیشن میشه لطفا کمک کنید
کاربر شهرسختافزار
ms 7030 ver 20c====n1996====k8n neo v2.0سلام
خسته نباشید
من یه مادر برد مدل ms 7030 ver 20c====n1996====k8n neo v2.0 دارم ide مادربرد چند وقته کار نمی کنه ولی وقتی از sata استفاده میکنیم کار میده
حالا میخواستم بدونم که میشه از بایوسش باشه که ide رو نمیشناسه ساتا رو میشناسه
و فایل بایوسش بهم بگید از کجا دقیقا" میشه دانلود کرد در ضمن من قبلا از یرنامه 3 MSI Live Update استفاده کردم مادر بردو نشناخت اگه میشه فایل داسشو بهم بگید از کجا میتونم پیدا کنم
لطف میکنید اگه راحنمایم کنید
با تشکر از شما دوستان
سلامبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط kavir11 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
لایو آپدیت 5 را از این لینک دانلود و نصب کنید احتمال زیاد مشکل نخواهید داشت
البته بعید میدانم مشکل ide شما با این کار حل بشه ولی آپدیت بایوس را امتحان کنید
احتمالا در بایوس یک آپشن برای خاموش یا روشن کردن کنترلر وجود دارد . شما اگر بایوس را آپدیت نکردید یک کلیر سیموس انجام بدید احتمالا کنترلر به حالت پیشفرض روشن خواهد شد
پینوشت : لطفا پستها و تاپیکهای تکراری ایجاد نفرمائید ، یک پست و اندکی صبر شما را به جواب خواهد رساند برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
کاربر شهرسختافزار
سلام . یکی لطف کنه جواب سوال ما رو تو صفحه اصلی بده :
با اسم حسین 00008 2 تا پست دادم که پست دوم اصلی هست : پست اول مهم نیست . ( چون تا لحظه نوشتن این پست ، پست دوم صفحه اصلی هنوز تایید نشده بود )
http://www.shahrsakhtafzar.com/fa/ar...owall=&start=3
آخرین ویرایش توسط hosseinbrusli در تاریخ 14-07-13 انجام شده است
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks