با سلام . من یک مادربورد dfi dk p35t2 دارم و خیلی هنگ میکرد سیستمم برای همین تصمیم به اپدیت گرفتم. تحت ویندوز اپدیت کردم و با موفقیت اپدیت شد اما بعد از ری استارت checksum error داد و بالا نیومد حتی قسمت بایوس هم نمیرفت .clear CMOS هم کردم درست نشد. مادربرد رو به گارانتی بردم ( گارانتی فرایند ) اما زیر بار گارانتی نرفت و گفت نرم افزاریه و گارانتی نمیشه. هیچ نوع ضایعه فیزیکی هم نداره به نوعی میشه گفت به راحتی دبه کردن مثلا یکی از بهترین مادربوردها و گارانتی ها هستش. الان مادربرد چند روزیه دستشونه و احتمالا اگر هم مشکل رو حل کنن یاپول میگیرن یا منت میزارن. در حالی که مثلا گارانتی تعویضه . به نظر شما باید چه کنم ؟کلی هم کارای مشتریا مونده.برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
Bookmarks