1. من نمی دونم در کجا سوال هامو بنویسم ببخشید اگه تو پیام ها نوشتم. (یکی بگه کجا بنویسم)
2. از کجا بفهمم مادر بردم اسمش چیه تورو خودا یکی بگه؟
کاربر شهرسختافزار
1. من نمی دونم در کجا سوال هامو بنویسم ببخشید اگه تو پیام ها نوشتم. (یکی بگه کجا بنویسم)
2. از کجا بفهمم مادر بردم اسمش چیه تورو خودا یکی بگه؟
عضو VIP شهرسختافزار
شما با برنامه sisoft sandra و یا برنامه های دیگه نظیر everest و ... میتونید بفهمید مادربوردتون چیه !!! ضمن اینکه اگه دفترچش رو هم داشته باشید میتونید بفهمید !!! الان بهترین راه واسه شما اینه که یه عکس با دوربین دیجیتال یا گوشیتون از مادربوردتون بگیرید و در www.img.shahrsakhtafzar.com آپلودش کنید ... و بزارید اینجا ... تا ما بهتون بگیم مادربوردتون چیه !!! ولی بایذ عکست شفاف باشه !!! برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنیدبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Dadi برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
عضو VIP شهرسختافزار
شما نرم افزار CPU-Z رو دانلود کن و از تب Mainboard یه شات بزار تا بچه ها کمکت کنن .برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Dadi برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
.
.
....
......
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks