نسل 2020 هم بهتر عمل مي كنه هم كش بالاتري داره هم قويتره ومهمتر از همه مصرف كمتري داره و خنكتره
کاربر شهرسختافزار
نسل 2020 هم بهتر عمل مي كنه هم كش بالاتري داره هم قويتره ومهمتر از همه مصرف كمتري داره و خنكتره
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks