من فکر کنم اگه مین و رم مناسب(منظور مینی هست که DDR3 رو ساپورت کنه) برای 8500 تهیه کنید با یه اوور کوچیک بسیار بهتر از 2020 عمل میکنه به خاطر فرکانس بالاتر
بیشتر گیم ها نیاز به فرکانس بالا دارن
کاربر شهرسختافزار
آخه تو پست های قبلی نوشته شده که G2020 به خاطر تکنولوژی ساخت جدیدتر و وجود چیپست مجتمع گرافیکی در خودش با این که فرکانس و کش کمتری داره از 8500 بهتر عمل میکنهبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنیدبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط momo000000 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
آخرین ویرایش توسط Amir.Lovely76 در تاریخ 29-06-13 انجام شده است
کاربر شهرسختافزار
نسل 2020 هم بهتر عمل مي كنه هم كش بالاتري داره هم قويتره ومهمتر از همه مصرف كمتري داره و خنكتره
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks