عزیز اگر آنریل کارید 1000% بهتون توصیه میکنم 3770k بردارید ( و حتی بودجتون میرسه 3930 ) برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنیدبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط mahdi1995 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
g2020 اینتل برای کار شما فقط یک شوخی میتونه باشه برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ( پوزش میخوام بنده گمان کردم فقط قصد بازی کردن دارید )
2670 پردازنده جونداریه اگر از آن راضی نیستید گمان نمیکنم i5 بتونه رضایت شما را جلب کنه . حداقل همون i7 را بردارید با خنک کننده خوب که اگر لازم شد بتونید آور کلاک هم انجام بدید
پینوشت : در پست اول کاربری را گیمینگ نوشتید که این مطلب بنده را به خطا انداخت . نقطه سر خط برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
اگر طراحی بازی را به صورت حرفه ای انجام میدهید نیاز به پردازنده و رم بالا دارید
برای این کاربری پیشنهاد میکنم مادربرد را p67 یا z68 و یا z77 انتخاب بفرمائید تا در صورت نیاز بتونید پردازنده را آورکلاک فرمائید
من برای مشتریان گیم سازم معمولا سوکت 2011 و پردازنده 3930 میبندم






پاسخ با نقل قول


Bookmarks