آقای مهندس این چطوره به نظرت :
Corsair Dominator
4گیگ باس 800 دوال
کاربر شهرسختافزار
آقای مهندس این چطوره به نظرت :
Corsair Dominator
4گیگ باس 800 دوال
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks