بسیار کاملا موافقم اصلا تا وقتی ABIT هست من تعجب میکنم که کسی پاشه بره ایسوز بگیرهاز هر حرفه ای که بخواد بحث High End بودن رو مطرح کنه در مورد برندهای مادربرد بپرسی 2 تا برند رو اصلا فراموش نمیکنه : DFI , ABIT
کاربر شهرسختافزار
بسیار کاملا موافقم اصلا تا وقتی ABIT هست من تعجب میکنم که کسی پاشه بره ایسوز بگیرهاز هر حرفه ای که بخواد بحث High End بودن رو مطرح کنه در مورد برندهای مادربرد بپرسی 2 تا برند رو اصلا فراموش نمیکنه : DFI , ABIT
AMD Athlon™ 64 X2 6000+ @ 3014 MHz
Foxconn N5M2AA - Socket AM2
Point of View - 8400 GS 512 MB
PNY Tecnologies - 1GB DDR2 800
Seagate - 1000GB 7200.12
Green Vforce-685 Watt
Sony DVD+RW 20X
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks