از هر حرفه ای که بخواد بحث High End بودن رو مطرح کنه در مورد برندهای مادربرد بپرسی 2 تا برند رو اصلا فراموش نمیکنه : DFI , ABIT
بسیار کاملا موافقم اصلا تا وقتی ABIT هست من تعجب میکنم که کسی پاشه بره ایسوز بگیره