خوب به نظرم
Gigabyte GTX 960 OC WF 2X 2GB
البته اگر بتونید دو کارت gigabyte r9 270x 2gb oc بگیرید و کراس کنید خیلی بهتر هست .
اگر بخوام 960 انویدیا رو الان بخرم و تابستون r9 280 amd رو تابستون بخرم و کراس کنم همین پاور جواب میده یا باید 850 واتشو ببندم؟