مادربرد نظر من هم روی Gigabyte GA-Z97X-UD5H-BK هست .
پاور 730w انرمکس بگیرید .
در مورد کولینگ هم بیشتر هزینه کنید و ترمال رایت hr2 macho بگیرید حدود 160
رم مناسبه
مونیتور خوبه
مادربرد نظر من هم روی Gigabyte GA-Z97X-UD5H-BK هست .
پاور 730w انرمکس بگیرید .
در مورد کولینگ هم بیشتر هزینه کنید و ترمال رایت hr2 macho بگیرید حدود 160
رم مناسبه
مونیتور خوبه
HEXATOR (31-03-15), M3RS4D 50062 (31-03-15)
کاربر شهرسختافزار
مانیتور رو از قبل دارم.برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط AMD>INTEL برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
در مورد کولینگ میخوام یه سیستم خنک کننده ای رو واسه کیس درست کنم که به نظر خودم همون فن سی پی یو هم جواب بده.
بهترین زیر 100 تومن چیه؟
نمایندگی خود آواژنگ تو تهران فروش قطعه هم انجام میده؟(نمیخوام پول واسطه بدم و با همون قیمتی که بازای ار نمایندگی میگیره میخوام جم کنم برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
نمایندگی های اصلی آواژنگ تو سایت avajang هستند . آدرسشون رو بگیرید .برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط azazel026 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
فن هم Thermal Right True Spirit 120M-BW قیمتش 120 هست .
زیر 100 هم حدود 77
DeepCool IceBlade 200M
HEXATOR (31-03-15), M3RS4D 50062 (31-03-15)
کاربر شهرسختافزار
آقا پاوری که معرفی کردی رو چک کردم خوب بود مرسی.چون تابستون احتمال داره یه کارت گرافیک دیگه انویدیا gtx 750 oc ti gigabyteبندازم روش و SLI کنمشون فکر نمیکنی پاور کم بیاره؟برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط AMD>INTEL برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
750ti مصرفی ندارد گرامی . همون 730 وات کافیه .برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط azazel026 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
ولی این رو بگیری دیگه 100% خیالت راحته Enermax Revolution 87+ 850W
البته من حساب کردم پاور 600 وات هم جواب کار شما رو میده
HEXATOR (31-03-15), M3RS4D 50062 (01-04-15)
کاربر شهرسختافزار
الان یه مطلبی خودم در موردم کارت گرافیک های R9 AMD و با توجه به اینکه دارکت ایکس 12 داره میاد به نظرتون بین این دو مدل کودوم رو بخرم که از لحاظ کارایی تو گیم و پرفورمنس بهم جواب بیشتری بدهبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط AMD>INTEL برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
زیر 1 میلیون اگر بهتر از این کارت گرافیک سراغ دارید ممنون میشم معرفی کنید
Gigabyte R9 280 OC WF X3 3GB
Gigabyte GTX 960 OC WF 2X 2GB
خوب به نظرمبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط azazel026 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
Gigabyte GTX 960 OC WF 2X 2GB
البته اگر بتونید دو کارت gigabyte r9 270x 2gb oc بگیرید و کراس کنید خیلی بهتر هست .
M3RS4D 50062 (01-04-15)
کاربر شهرسختافزار
خب علتش چیه؟برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط AMD>INTEL برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
بنچمارک داره؟
این کارت AMD از دارکت ایکس 12 کامل ساپرت میکنه؟
تکنولوژِی FREE SYNC جدید AMD تو این کارتنش هست؟
آخرین ویرایش توسط AMD>NVIDIA در تاریخ 31-03-15 انجام شده است
M3RS4D 50062 (01-04-15)
کاربر شهرسختافزار
بدون در نظر گرفتن خرید پاور قوی تر در نظر بگیرید.احتمال داره که تابستون یه دونه دیگه کارت اضافه کنم.خودم الان یه نگاهی انداختم مشخصات این کارت ای ام دی بیشتر ار 960 انویدیا نظرمو جلب کردبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط azazel026 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
Hessam II (31-03-15), M3RS4D 50062 (01-04-15)
کاربر شهرسختافزار
اگر بخوام 960 انویدیا رو الان بخرم و تابستون r9 280 amd رو تابستون بخرم و کراس کنم همین پاور جواب میده یا باید 850 واتشو ببندم؟برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط AMD>INTEL برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks