برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط AMDLover برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
بزار خیالتو راحت کنم و اینجوری برات بگم مادربرد مثل خونه میمونه اگه الان یه خونه ی خوب بگیری بعداً میتونی مبلمانش رو عوض کنی یا چیزای دیگه ولی اگه به خونه ی محدود و کوچیک بگیری بعداً واسه چیدمان داخلی مشکل پیدا میکنی
شاید مادربرد GIGABYTE Z87-UD4h خوب باشه ولی برای دو تا کارت 290x کم میاره و نمیتونی از تمام قدرتشون استفاده کنی پس به نظر من بهتره در این زمینه امساک نکنی و همون مدل maximus formula رو بگیری.برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید






پاسخ با نقل قول

Bookmarks