سلام دوستان عزیزم
من میخوام سی پی یو i7-4770k بگیرم و کارت گرافیک هم R9 290x . همچنین تا 2-3 سال آینده که پول دستم اومد یه کارت 290x دیگه هم بگیرم حالا نمیدونم با حداقل و کمترین هزینه چه مادربوردی رو میتونم بگیرم که هردو 290x رو پشتیبانی کنه و از 100% قدرت هردو کارت بتونه استفاده کنه و سوکتش 1150 باشه چون شنیدم مادربرد های ارزان از قدرت هر دو کارت نمیتونن استفاده کنن.

ممنون میشم جواب بدین برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید

بزار خیالتو راحت کنم و اینجوری برات بگم مادربرد مثل خونه میمونه اگه الان یه خونه ی خوب بگیری بعداً میتونی مبلمانش رو عوض کنی یا چیزای دیگه ولی اگه به خونه ی محدود و کوچیک بگیری بعداً واسه چیدمان داخلی مشکل پیدا میکنی
شاید مادربرد GIGABYTE Z87-UD4h خوب باشه ولی برای دو تا کارت 290x کم میاره و نمیتونی از تمام قدرتشون استفاده کنی پس به نظر من بهتره در این زمینه امساک نکنی و همون مدل maximus formula رو بگیری.برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید