100% ابنتل بهتره در کل فراموش کنید AMD & ATi واسه همیشه با اون حرارت بالا و مصرف فوق العاده زیاد
نمیدونم چرا عده ای هنوز تعصب دارن به AMD & ATi
Just inTEl & Nvidia For Ever