من نه کارت شما رو زیر ؟ بردم و اینکارو رو هم نخواهم کرد در کل نظر خودمو گفتم
هر جور راحتین اگه تحمل دمای بالا و توان پاور پر مصرفشو دارید .................
خود دانید ...
به خاطر همین هم هست که 30 بار Ati Amd خریدین
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید






پاسخ با نقل قول
Bookmarks