سلامبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط SajjadKhati برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
مرسی واقعا خیلی لطف کردین که مفصل توضیح دادین و تک تک قطعات رو دقیق گفتین چشم حتما با فروشنده طی می کنم و و در مورد مادربرد هم به نتیجه رسیدم فقط اگر در مورد اورکلاک راهنمایی بفرمایید. این پاور که معرفی کردین مثل همون پاور ۱۰۵۰ گرین هست از نظر کیفیت که گفتین خیلی های لوله؟ برای رم خنک کننده و هیت سینک جدا وجود داره؟ در مورد اسمبل این سیستم من در حد سیستم دسکتاپ بلدم قبلا دوتا کامپیوترم رو خودم اسمبل کردم مهارت خاصی میخواد یا خودم از پسش برمیام؟ برای اسمبل این سیستم مثلا تبدیل خاصی نیاز هست برای پاور و اینها بفرمایید.
یه کارت اضافه رو این مادربرد بود رید کنترلشه؟ و اینکه در مورد یو پی اس هم شما یا اقا امید اطلاعات دارین؟
ممنون که کمک کردین هم شما هم اقا امید






پاسخ با نقل قول



Bookmarks