بررسی کردم خیل خوبهبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط AMD>INTEL برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
فقط بین این و 3100 خیلی تفاوت وجود داره؟چون اختلاف قیتشون زیاده
کاربر شهرسختافزار
بررسی کردم خیل خوبهبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط AMD>INTEL برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
فقط بین این و 3100 خیلی تفاوت وجود داره؟چون اختلاف قیتشون زیاده
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks