اقا امید یعنی منظور شما اینکه دو ویندوزم تو بوت لودر حذف میشه و فقط ویندوز سون 64 بیت تو منو بون میاد؟!ضمنا من از طریق حافظه فلش میخواهم ویندوز سون 64 بیت رو نصب کنم توسط نرم افزار yumi!! ایرادی نداره که؟!
کاربر شهرسختافزار
اقا امید یعنی منظور شما اینکه دو ویندوزم تو بوت لودر حذف میشه و فقط ویندوز سون 64 بیت تو منو بون میاد؟!ضمنا من از طریق حافظه فلش میخواهم ویندوز سون 64 بیت رو نصب کنم توسط نرم افزار yumi!! ایرادی نداره که؟!
بله احتمال به نمایش در نیومدن ویندوز اول هست .برای نصب با فلش هم مشکلی نیستبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Reza_It93 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
میتونید برای ترمیم بوت لودر از Visual BCD استفاده کنید
نصبش میکنید تو لیست درایوها اون درایوی که ویندوزش تو لیست نیست انتخاب کرده و اوکی میکنید
مهدی بهادرفر (16-11-14)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks