پست رو کجا گذاشتی؟!
کاربر شهرسختافزار
پست رو کجا گذاشتی؟!
این قانون همیشه در موقع نصب سیستم های تعاملی(چند ویندوزیه خودمونو میگم) پابرجاست:برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Reza_It93 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
از قدیم به جدید نصب کنید: یعنی مثلا اول XP بعد 7 بعد 8
اگر ترتیب از قدیم به جدید نصب کنید به هم بخوره بایدbootloader رو از اول تنضیم کنید(مثلا با نرم افزارEasyBCD)
حالاااااااااااااااااا:اگر دوتا ویندوز یکسان داشته(مثلا دو تا Seven )باشیم باز هم ممکنه به مشکل بخوریم و بایدbootloader رو از اول تنظیم کنید(مثلا با نرم افزارEasyBCD)
یه اطلاعات کلی از نرم افزار EasyBCD :
برنامه ای برای ویرایش bootloader یا منوی بوت BSD,Ubuntu,Linux,2003,XP,Windows Vista,Windows 7 و Mac OS X
یه تصویر ازش
چندتا لینک دانلود:
لینک دانلود
لینک کمکی1
لینک کمکی2
لینک کمکی3
آخرین ویرایش توسط seyed mamali در تاریخ 16-11-14 انجام شده است
فیلم آموزشی نرم افزارEasyBCD:
لینک دانلود
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks