فکر کنم فلش رو تو محیط بایوس نمی شناخت چون ورژن f6 بایوس رو ریخته بودم توش خواستم اپ کنم از طریق qflash ولی فلش رو نشناخت ولی باز فردا چک می کنم
کاربر شهرسختافزار
فکر کنم فلش رو تو محیط بایوس نمی شناخت چون ورژن f6 بایوس رو ریخته بودم توش خواستم اپ کنم از طریق qflash ولی فلش رو نشناخت ولی باز فردا چک می کنم
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks