با تشکر از توجه شما
فقط کیس باشه
600 الی 700 تومان(فقط برای هر کیس)
============
مانیتور خوب برای کارهای اداری هم اگر میشه معرفی کنید.(من خودم ترجیح میدم که مانیتور بزرگ باشه 22 تا 24)
کاربر شهرسختافزار
با تشکر از توجه شما
فقط کیس باشه
600 الی 700 تومان(فقط برای هر کیس)
============
مانیتور خوب برای کارهای اداری هم اگر میشه معرفی کنید.(من خودم ترجیح میدم که مانیتور بزرگ باشه 22 تا 24)
آخرین ویرایش توسط esyoo در تاریخ 12-02-11 انجام شده است
شیر کن تا شیر ببینی!
واقعا نپرسیدن عیب نیست ندونستن عیبه
پس عادت کنیم که عادت نکنیم(فکر هم بکنیم)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks