خوب نیما جان منتظر شدم ولی نیامدی توی این تاپیک
همچنین از بقیه دوستان که من رو هراهی کردند بسیار تشکر میکنم
من دو کیس با مشخصات زیر برای این شرکت گرفتم که تا اطلاع ثانوی کار سرور رو هم انجام میدن
asrok 890fx delux 4
6 هسته ای 1090
4 گیگ carchl
8400 گرافیک
535 b green
500 sagete
dvd pioner
magnum 2 black
=========
840 تومان

فردا باید برم قطعی بکنم
باز هم اگر نظری دارید ممنون میشم
با تشکر از همه دوستان