خواهش عزیز انجام وظیفه بود برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنیدبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط key1lou برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
پردازندههای amd کلا توی دمای بالای صفر خودمون رو هم بکشیم از 4-4.2 گیگاهرتز رد نمیشن ( اینو خودم تست کردم و اتفاقا خودم رو کشتم نشد که نشد برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید )
اگر دما رو به صفر برسونی تا 4.8 و برای بالای 5 گیگ باید از نیتروژن و دمای زیر منفی 100 استفاده کنیم ( اینها رو از جانب استاد exterme میگم و ممکنه اعداد یکم دقیق نباشه که از خودشون دقیق میتونید سئوال کنید )






پاسخ با نقل قول
Bookmarks