با سلام و تشكربرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط nima_hl برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
چند روزي نبودم دلم براتون تنگ شده بود برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
راستش من خيلي تخصص ندارم اما درمورد پايداري سيستم بايد بگم كه تست استيبيليتي نرم افزار everest رو در حدود دو ساعت نيم گذاشتم هيچ مشكلي نداشت و يا با تستي كه در خود نرم افزار winrar بود حدود دو ساعت تست مي كرد بدون مشكل
در مورد پنچ مارك هم چون زياد تخصص ندارم بايد بگم در everst اين پردازنده از core 2 quad 9550 بالاتر بود او با q9650 هم برابري مي كرد البته ورزن كمي قديمي بود و پردازنده هاي جديد core i 7 رو نداشت
و نكته اي كه ديروز در رايانه خبر ديدم پردازنده اي جديدي كه براي ماهنامه گرفته بودند core i 5 يكي از سريهاي 800 كه مدل دقيق رو يادم نيست بود كه امتياز 7.4 را از ويندوز 7 گرفته بود و امتياز اين پردازنده هم 7.3 است
اگه تونستم چند تا عكس مي زارم
و اگه بايد كار خاصي رو براي تست درست انجام بدم راهنمايي كنيد
با تشكر






پاسخ با نقل قول

Bookmarks