ببینید دوستان
اگر هم بر فرض مثال Q9550 مقدار از PhenomII 940 قویتر باشه دلیله بر برتری و بهتر بودن نیست!
شما هزینه ای رو قصد دارین برای Q9550 که به مراتب گرون تر از PhenomII 955 / PhenomII 940 هست
هزینه ای که قراره برای ک مادربرد با سوکت AM2+ بشه صرف یک گرافیک بهتره........بکنیم و تنها با یک اورکلاک خیلی ساده PhenomII 940 خودمون رو با تغییر Multiplire به فرکانس 3.4 برسونیم دیگه چیزی از یک Q9550 کم نداره!
-------------------------------------------
از این بحث هم بگذریم همون طور که Stream عزیز توضیح دادند آینده که برای AM2+/Am3 هست دیگه خرید مدل های High End سوکت LGA 775 رو توصیه نمیشه تا عرضه سوکت LGA 1156 !
با این حساب Q9550 حتی از PhenomII 940 BE هم عقب تره!
شما هم اگر تمام Conclusion سایت هایی که این پردازنده هارو مورد Test قرار دادند رو بخونید متوجه صحت این قضیه میشید.






پاسخ با نقل قول
Bookmarks