با سلام
من ديگه نرسيدم اين 2 صفحه اخري رو بخونم ديگه تو صفحه 4 ديدم حق adm پايمال شد امدم پست رو بدم
اي عزيز كه به شك افتادي فقط amd بگير چرا ؟ بهت ميگم
GA_M56s_s3 نام يك مادر برد مبتني بر پردازنده amd است اگه يه سرچ بزني مي فهمي اين مادر برد دسته كم بره 2.5 سال پيش هست و بند همين هفته پيش با يك به روز آوري ساده بايوس (كه بايد ممنون gigabyte باشم كه هنوز پشتيباني خودش رو با قدرت داره ادامه ميده) پردازنده atlon II 250 رو روي اين مادر برد انداختم (فكر نمي كنم اين پردازنده بيشتر از 2-3 ماه وارد بازار شده) تازه اين مدل am3 هستش در صورتي كه 2 سال پيش كه من مادر برد رو خريدم am2 ساپورت مي كرد .
تازه با فناوري 45 نانو كه استفاده شده در پردازنده هاي جديد من با مادر بردم تونستم از فركانس 3000 به 3500 در دماي اتاق برسم تازه با اين مادر برد 3 فاز و فن استوك
من كه (((((((((((((((((((ف))))))))))))))))))))))))) رو گفتم خودت تا فينال برو با amd
در ضمن منتظر جنگ atlon x2 5200 vs atlonII x2 250 باشيد برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ( مي خوام هوا سردتر شه از بالكن استفاده كنيم كولينگ درست حسابي كه نداريم برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید )
در ضمن شرمنده مي دونم بايد پست رو جلو تر مي دادم ففط مي خواستم اين روحم آروم بگيره
با تشكر
پيروز باشيد
با تشكر







Bookmarks