سلام.ازت ممنونم.برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط ccx_000 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
من به همین خاطر تا الان 4 تا مادربورد انتخاب کردم...چون به تجربه میدونم که در شهر ما هیچ چیزی پیدا نمیشه...
حتی برای کارت گرافیک هم 3 مدل در ذهن دارم..
من وقتی میگم اینجا با تهران فرق داره دوستان منظورم رو نمی فهمند.از الان میدونم که با مشکلات زیادی مواجه میشم.قبلا هم گفتم که یه مشت گ...جمع شدن جنس میفروشن.
اتفاقا من هم میخوام برم طالقانی...چون از اونجا ارزونتر فکر نکنم جایی بشه جنس خرید...
در مورد مودم یو اس بی : این مودم برای دیال آپ هست؟راستش رو بگم هنوز نه دیده بودم نه شنیده بودمبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید







Bookmarks