نه گرامی مشکلی ایجاد نمیکنه . سرعت رم توسط بایوس ست میشه .
*MoJtAbA* (03-03-14), nima_hl (03-03-14), SajjadKhati (09-03-14), yavarahmad (04-03-14)
منظورتون اینه که بایوس خودش پردازنده رو با رم موجود ست میکنه؟برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط AMD>INTEL برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
آیا سیستم من حالا میتونه از قدرت رم 1600 استفاده کنه؟ رم 1866 چطور؟؟؟؟
خب چرا سایت amd نوشته که این پردازنده ماکزیمم رم بافرکانس 1333 ساپورت میکنه.؟؟؟؟
میتونین راجع به این موضوع کمی توضیح بفرمایین تا ما متوجه این مسئله بشیم؟
مادر بورد: msi-970A G45
پردازنده: AMD Athlon II *4 645
رم : Apacer 4 GB 1600MHz+Apacer 4 GB 1600MHz
کارت گرافیک: NVIDIA GEFORCE GT 520
هارد : 1TB+1TB+4TB+128GB SSD ADATA
os: ویندوز 8.1 -64 بیت
پاور: Green GP750B-OC+ Platinum
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks